Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Makroekonomický výhled na tento týden: CPI (ČR), index PMI (Německo, eurozóna)
06.05. 14:07 Fio - Představenstvo Prabos svolává valnou hromadu a navrhuje vyplatit dividendu 3,4 Kč na akcii
06.05. 13:03 Fio - Eurozóna: Index PPI v březnu meziročně poklesl o 7,8 % při očekávání poklesu o 7,7 %
06.05. 12:26 Fio - David Pavlík se stane novým technologickým ředitelem Rohlíku
06.05. 12:06 Fio - Vývoj cen komodit: Stříbro (+2,49 %), pšenice (-1,89 %), měď (+1,21 %), ropa (+1,09 %)
06.05. 10:44 Fio